Retourneren

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Maar let op : Op maat geknipte artikelen, waar o.a. alle stoffen en andere meterwaren onder vallen, zijn uitgezonderd van het retourrecht. 

U heeft het recht uw bestelling  tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht dient u via de mail contact met ons opnemen via info@stoffennl.nl.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Heeft u misschien andere vragen over ons retourbeleid? Neem dan gerust contact op met ons, dit kan door een mail te sturen aan info@stoffennl.nl.


Mocht er iets mis zijn met de levering of bevat uw stof een foutje? Neem dan contact met ons op. Dan zoeken wij samen naar een oplossing.

Komt de kleur niet overeen met de foto? We doen ons best de producten zo realistisch mogelijk te fotograferen. Maar de kleur is ook afhankelijk van ons èn uw beeldscherm, dit kan dus verschillen.

Wilt u zeker weten dat u de gewenste kleur en/of stof besteld? Bestel dan eerst een staaltje van de stof, hoe u dit kunt doen leest u hier.

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem, voor artikelen die niet voor u zijn afgeknipt (dit geld voor onze stoffen en andere meterwaren). U kunt hiervoor contact opnemen met info@stoffennl.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.”

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

 

Wij gebruiken cookies om de gebruikerservaring te verbeteren of om advertenties te kunnen tonen.
Door gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Privacy & Cookiebeleid
SLUITEN